کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

تعلیق کارکنان دبستانی به اتهام آزار جنسی

به نقل از پایگاه خبری ایندیپندنت، در پی انتشار خبر رسوایی مربوط به تجاوز جنسی در مدرسه ای در لس‌آنجلس، مقامات این مدرسه کلیه خدمه این دبستان را از کار معلق کرده اند . این تعلیق در حالی انجام می شود که والدین دانش آموزان این مدرسه با تظاهرات در برابر آن مدرسه ، خواستار حفاظت از کودکان خود شدند.


بر اساس این گزارش، قرار است بیش از ۱۲۰ خدمه دبستان "میرامونت" به دلیل این مسئله مورد بازجویی قرار گیرند. این در حالی است که به غیر از دو فرد بازداشت شده، هیچ شخص دیگری در میان خدمه در این مورد مظنون نیست.

"مارک برنت" و "مارتین اسپرینگر"، دو نفر از خدمه این مدرسه هستند که هفته گذشته در ارتباط با اتهام جداگانه آزار جنسی بازداشت شدند. این در حالی بود که به دلیل فاش شدن این حادثه، بیش از یک چهارم دانش آموزان این دبستان در روز تظاهرات به مدرسه نرفتند و آن دسته از دانش آموزانی که به مدرسه رفتند، از برابر دوربین های تلویزیونی و والدین خشمگینی که مقابل مدرسه تظاهرات می‌کردند، گذشتند.

در عین حال اخبار منتشر شده حاکی از این است که این مدرسه در دو روز گذشته تعطیل بوده است و قرار است یک تیم کاملا تازه اداره مدرسه را بر عهده گیرد. در عین حال در هر کلاس درس نیز یک مددکار اجتماعی حضور خواهد داشت.

این در شرایطی است که خدمه قبلی مدرسه همچنان حقوق خود را دریافت خواهند کرد و حتی ممکن است بسیاری از آنان نهایتا به سر کار خود باز گردند.

"جان دیزی"، مدیر ناحیه مدارس متحد لس آنجلس خبر مربوط به تعلیق خدمه مدرسه را در نشستی با حضور والدین اعلام کرد. این نشست در دبیرستانی در نزدیکی دبستان برگزار شد. با این حال بعضی از والدین در این مدرسه به روزنامه "لس آنجلس تایمز" گفتند این موضوع که گفته می شود دانش آموزان برای دو دهه از رفتار آقای "برنت" شکایت داشتند، آنها را نگران کرده است.

در عین حال پلیس اعلام کرده است که یک ظاهرکننده عکس پس از دریافت حدود ۴۰ عکس از کودکانی که چشم‌بند داشتند مقام ها را آگاه کرد. در بعضی از عکس ها متهم دستانش را دور بچه ها انداخته بود یا دهان آنها را با دست پوشانده بود. دهان بعضی از بچه ها نیز در این عکس ها چسب خورده بود.

کشورهایی که از برجسته‌ترین قوانین اجتماعی آزادی جنسی برخوردار بوده، مشکلات اجتماعی کنونی‌شان نشان دهنده شکست تئوری آزادی جنسی است؛ پس چگونه است که تمام تلاش خود را می کنند تا در کشورهایی مثل ایران قبح این گونه مسائل را بریزند و راه رفته خود وشکستشان را بپوشانند!؟

 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد