کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

فارسی ۱



در پشت پرده شبکه فارسی 1 چه می گذرد!؟




با آغاز به کار شبکه فارسی زبانِ فارسی1 ، موج جدیدی از تهاجم فرهنگی ایران را فرا گرفت که به راحتی می توانست افراد خانواده را از کار روزمره باز داشته و یا حتی مرد خانه را به بهانه ی تماشای سریالهای این شبکه، زودتر به خانه بکشاند.

این شبکه پس از مدتی تبلیغ و در انتظار نگه داشتن مخاطبان فارسی زبان خود بالاخره در روز شنبه 10 مرداد 88 برابر با اول آگوست 2009 برنامه های خود را شروع کرد. برنامه های این شبکه اغلب شامل پخش سریال های خانوادگی و تفریحی کشورهای مختلف از جمله آمریکا ،کلمبیا وکره با دوبله فارسی و نیز موزیک ویدیوهای خاص می باشد.

این شبکه که از زیر مجموعه های مجموعه رسانه ای « استار » می باشد ، ابتدا از طریق ماهواره  « هات برد » ارائه شد و پس از آن که فرکانسهای آن از سوی ایران با اختلال مواجه گردید به ماهواره « یوتل ست » انتقال یافت.

دفاتر این شبکه، در استودیو سیتیِ دوبی قرار دارند. مدیر ارشد اجرایی این کانال « محسنی » است که اصلیتی افغانی دارد. این کانال تلویزیونی ۱۰۰ دوبلور افغان که به گویش فارسی در ایران تسلط دارند در استخدام خود دارد.


 فارسی۱ از سرمایه‌گذاری مشترک « گروه موبی » و کمپانی « نیوز کورپ » است. گروه موبی در سال ۲۰۰۲ توسط « سعد محسنی » ، استرالیایی افغان‌تبار ، خواهر و دو برادرش تاسیس شد. برپایه  آمار جولای ۲۰۱۰ ، « رابرت مرداک » حدود ۱۲٪ از سهام « نیوزکورپ » را در اختیار دارد که این سهام شامل ۳۸٪ از سهام رای‌دهنده این کمپانی نیز می‌شود.

شاید در ظاهر، سریال‌های این شبکه در مقایسه با شبکههای غیراخلاقی در ماهواره، حاوی نمایش صحنههای غیراخلاقی به‌صورت مستقیم نباشد و به همین خاطر نیز با واکنش دفعی چندانی از سوی برخی خانوادهها روبه‌رو نشده است اما نکته آنجاست که در لایههای زیرین مضامینی که در این سریال‌ها مطرح میشود، به‌صورت غیرمستقیم و البته گاهی نیز به‌طور مستقیم، مفاهیمی بسیارغیراخلاقی به مخاطب ارائه شده و از آنجا که از سیری تدریجی نیز برخوردار است تأثیری عمیق در نابود کردن هنجارهای اخلاقی و فرهنگی خانواده‌ها برجای میگذارد تا آنجا که پس از مدتی بسیاری از این مسائل قبح خود را از دست داده و برای مخاطب هضم‌شده و پذیرفتنی خواهند شد.


آنچه که آشکارا در تمامی فیلمهای این شبکه مشهود می باشد ، روابط نامشروع و بی بند و باری ،خیانت زوجین به هم و خشونت است و در تمامی فیلمهایی که تا کنون پخش شده (و پس از این نیز پخش خواهد شد) بر رابطه زن و مرد متاهل با زن و مرد دیگر ، اشکالی وارد نیست و این مسئله جزئی از عرف جامعه آنها محسوب می شود.

اساس و پایه ی سریالهای این شبکه که عمده ی آنها کره ای ، کلمبیایی و آمریکایی هستند ؛ بر بی دینی ، روابط آزاد جنسی، خیانت ، شرابخواری و سقط جنین استوار است. هرچند بیان می شود که فیلم ها سانسور شده است و به پشتوانه ی همین حرف ، اعضای خانواده درکنار هم و در هر سنی بیننده ی آن هستند اما جدا از نحوه ی پوشش ، مضمون حرف ها و نوع حرکات و نشان دادن ارتباط تا مرحله ای خاص ، باعث می شود مخاطبین و بخصوص کودکان و نوجوانان گرفتار خیال پردازی ذهنی جنسی شوند که آثار بسیار مخربی دارد.

در چنین حالتی فرد عملاً با نامحرم ارتباط ندارد اما انرژی وی پیش از هیجان تخلیه شده و میزان بالاتری از هیجان شکل می گیرد و بتدریج انرژی تخلیه و هیجان افزایش می یابد تا در نهایت غیر قابل کنترل شده و طغیان می کند.

و در اینجاست که عشق جای خود را به خیانت ، بنیان خانواده جای خود را به روابط آزاد جنسی و دین مداری جای خود را به بی دینی و بی بند و باری می دهد. این شبکه عملاً با هدف نابود سازی بنیان خانواده راه اندازی شده و در این راستا از هیچ ابزاری دریغ نمی کند.




دانلود فایل کامل

15 صفحه با فرمت پی دی اف

حجم : 1.08 مگابایت









نظرات 24 + ارسال نظر
سامان 1389/11/21 ساعت 12:31

کانال فقط اینا : 4 .vh1.mbc.jcs.4 fun tv . viva

کچل!

قهرمانی 1389/11/21 ساعت 15:30

نکته آنجاست که در لایه‎های زیرین مضامینی که در این سریال‌ها مطرح می‎شود، به‌صورت غیرمستقیم و البته گاهی نیز به‌طور مستقیم، مفاهیمی بسیارغیراخلاقی به مخاطب ارائه شده و از آنجا که از سیری تدریجی نیز برخوردار است تأثیری عمیق در نابود کردن هنجارهای اخلاقی و فرهنگی خانواده‌ها برجای می‎گذارد تا آنجا که پس از مدتی بسیاری از این مسائل قبح خود را از دست داده و برای مخاطب هضم‌شده و پذیرفتنی خواهند شد.

دقیقا همینا است که نوشته.من که از همون اول از این شبکه خوشم نیومد.ولی شبکه منو تو رو دوست دارم.برنامه های قشنگ تری داره مثلا بفرمایید شام.

ممنون از نظرتون
شبکه " من و تو " هم دست کمی از فارسی 1 نداره ! اگر کمی به عمق برنامه هاش توجه کنیم میبینیم که با خباثت خاصی که مختص انگلیسیهاست داره کار میکنه و کاملا غیر مستقیم داره اون چیزایی رو که میخواد به بیننده هاش ارائه میده ! این شبکه دقیقا انگشت روی قسمتهایی گذاشته که نقاط ضعف شبکه های داخلی ما هستند که در این مورد مسئولین باید بیشتر به فکر پوشش این نقاط ضعف باشند . بد نیست بگم که این شبکه توسط بی بی سی و ام آی 6 حمایت و تغذیه میشه و بسیاری از دست اندرکاران اون هم بهایی هستند!!!
فکر کنم این نکته آخر خودش به تنهایی میتونه نشون دهنده ماهیت این شبکه باشه !

دموزین 1389/11/22 ساعت 13:29

تا وقتی صدا و سیما این برنامه های به درد نخورو پخش می کنه نمیشه از مردم هم انتظار جز این داشت که به سمت این شبکه ها کشیده نشن!

ممنون از نظرتون
بله ، تا حدی درست میفرمایید اما این هم بهانه خوبی نیست که بگیم چون شبکه های خودمون نقصها و ایرادات زیادی دارن ، حالا ما بریم این شبکه ها رو تماشا کنیم ! این مثل همون کسیه که میگه چون حقوقم کمه ، پس برم دزدی یا رشوه بگیرم !
تنها کاری که از من بر میومد ، آگاهی دادن بود که سعی کردم انجام بدم و میدم .

قهرمانی 1389/11/23 ساعت 13:52

آقای درودیان شما دیگه چرا ؟!! مگه طرف بهاییه قتل انجام داده،که میفرمایید:(( بد نیست بگم که این شبکه توسط بی بی سی و ام آی 6 حمایت و تغذیه میشه و بسیاری از دست اندرکاران اون هم بهایی هستند!!!
فکر کنم این نکته آخر خودش به تنهایی میتونه نشون دهنده ماهیت این شبکه باشه ! ))
من و تو برنامه های آموزشی و علمی زیادی داره(مخصوصا من و تو2) و من خودم برنامه بفرمایید شام رو گفتم و خیلی تو جریان باقی برنامه هاش نیستم. ولی ترو خدا بیایید یه کم روشن تر و منصف تر باشیم خیلی زشت به یه بهایی که تو ایران هست و هم وطنمونه با کارامون و فکرمون عملا میگیم تو نجسی طرف من نیا....


باید بگم که منظور من از نکته آخر ، در واقع بند آخر بود ، نه صرفا بهایی بودن دست اندرکاران این شبکه ! اگر با دقت بیشتری نگاه کنیم ، قرار گرفتن این ۳ کلمه کنار هم نشون دهنده بسیاری از مسائل پشت پرده این شبکه هستش :
«بی بی سی » ، «ام آی ۶» و «بهاییت» !
و بعد اینکه من با اون کسانی شما با عنوان هم وطن و ... یاد میکنید مشکلی ندارم . چه بسا اونها هم قبل از هر چیز انسان و مخلوق خداوند بزرگ هستند . حرف من و مسئله مورد نظر من ، تفکر و اساس و پایه این گروه هستش ! فکر میکنم خیلی خوب با اساس فکری و تاریخچه ایجاد این دین ساختگی آشنا باشید !

m.n 1389/11/23 ساعت 16:31

سلام.خانم قهرمانی خواهش میکنم طزه روشن فکری نیاین!!!!!!بهایی قاتل نیست اما اگه تفکراتشونو اعتقاداتشونو ببینید کاملا با تفکراته شیعه ناسازگاره!!!!در ضمن آدم بهایی عاشق چشم وابروی منو شما نیست که بخاد به آدم شیعه کمک کنه وبه فکراوقات فراغتش باشه..خواهشن۱ ذره منطقی باشین,اگه دوست دارین که دینو اعتقاداتو ارزشهای شما تضعیف بشه,خیلی صریح بگین ما میخایم این شبکه هارو ببینیم یا مثلا بگین من فقط برنامه ی بفرمایید شامو میبینم,یا بفرمایید صبحانرو میبینم و به هیچکسم مربوط نمیشه.اگه اینجوری بگین خیلی بهتره!!!!!!!اگه رک حرف زدم منو ببخشین منظوره بدی نداشتم....

فکر میکنم که با آرامش بیشتر و با دلایل بهتری هم میتونیم بحث کنیم . ممنون از نظرتون

دموزین 1389/11/23 ساعت 17:30

چند تا نکته املایی!تز نه طز٬بخواد نه بخاد٬میخوایم نه میخایم!
در ضمن منم یه کم با خانوم قهرمانی موافقم.بهاییا انقدر که شما میگین هم بد نیستن ها!البته کاری به چیزی که راجع به بهایی ها توی این مطلب گفته شد ندارم چون به قول خودتون عاشق چشم وابروی ما نیست که به فکر اوقات فراغتمون باشه!اما در حالت کلی فکر می کنم این درست نباشه که انقدر نسبت بهشون بدبین باشیم.طرف تا میگه بهایی ام همچین نگاهش می کنن که انگار طاعون داره!من خودم چند تا همکلاسی بهایی تو مدرسه داشتم.بنده خداها اونام این آیین رو از پدر و مادرشون به ارث بردن دیگه!مثل ماها که اسلام رو از پدر مادرامون گرفتیم!خدایی اگه الان پدر و مادرامون جز اسلام دینی داشتن ما باز هم مسلمون بودیم؟!من خیلی از برخورد مردم با بهایی ها ناراحت میشم٬مخصوصا این که قانون هم هست که اگه بفهمن از یونی اخراجشون می کنن!یکی از دوستای پیشم سر همین مساله از یونی اخراج شد!در حالی که بیچاره اونم پا به پای ما درس می خوند!این که نشد کار!انگار مسئولا عادتشونه که به جای حل کردن مساله صورت مساله رو پاک کنن!حالا بهاییا از یونی اخراج بشن٬مگه تو جامعه با مردم تعامل ندارن؟!اگه بحث انتقال عقایدشونه که تو جامعه هم می تونن این کارو انجام بدن.به نظر من راه اصولیش اینه که به جای این که اونارو از یونی اخراج کنیم و به دانشجوهای مسلمون بگیم که بهاییت چیز بدیه(!) با دلایل منطقی اونارو هم به اسلام راغب کنیم!

من به شخصه نظرم اینه که اسلام و شیعه ، تفکر و اساسشون اونقدر قوی هست که میتونه بر هر تفکری غالب بشه . حالا اون کارایی که شما ازشون نام بردید نمیدونم چقدر درست یا غلط هستن اما فکر میکنم که بهتر اینه که از طریق مباحثه و گفتگوی درست و منطقی با این جور تفکرات مبارزه کرد .

m.n 1389/11/23 ساعت 18:04

مرسی از نکات ریزتون.اما ازآنجائیکه من بیشترمواقع از مخفف کلمات استفاده می کنم , فکرکردم باز تو اون شرایط هستم .حالا من بگم:من معمولا نشنیدم که بگن یونیه تهران یا یونیه صنعتی شریف.اگه قرار به تذکر املایی یا نگارشی باشه, منم باید تذکربدم دیگه!!,اونجوری که من شنیدم میگن بهایی ها نه بهاییا(2جا اینجوری نوشته بودین)بازم تا اونجایی که شنیدم میگن مسئولان نه مسئولا!!!!!!!!منم موافقم که نباید اینجوری برخورد کرد,کار درستی نیست!!!!ولی من میگم این افرادی که تو اینجور جاها کار میکنن(وبه ما خدمت صادقانه می کنن) مطمئنا تلاش های شبانه روزیشون وبی خوابی هاشون والطافشون از سر دلسوزی نیست!!!!!!!!!

به یقین همینطوره ! از سر دلسوزی نیست !

دموزین 1389/11/23 ساعت 19:08

نکاتش خیلی ریز هم نبود!اگه اون طور که شما میگین قرار باشه بنویسیم میشه یه چیز تو مایه های شاهنامه!!!قرار نیست که همه افعال همون جوری که هستن به کار برن!اگه قراره این ایرادایی که از نوشته من گرفتین درست باشه پس بهتر بود کلا می گفتین همه افعال د آخر رو ندارن!!!حداقل ایراد می گیرین بنی اسرائیلی نباشه!من نمیدونم چرا تا به کسی میگم غلط املایی داره زود بهش بر می خوره و جبهه گیری می کنه!!!تنها دلیل حساسیتم اینه که دوست ندارم زبان فارسی(یا درستش پارسی) که انقدر قشنگه از بین بره.
از ایرادایی که گرفتین هم فقط یکی شو قبول دارم.این که نباید می گفتم یونی٬دانشگاه درسته.
با این حال ممنون.

چه حس مسئولیتی !

قهرمانی 1389/11/23 ساعت 20:52

پاسخ دوست عزیز آقا یا خانم m.n
دوست من چرا شاکی میشین تا حدی که تز رو طز مینویسین ؟ قرار نیست دعوا کنیم که این مدلی جبهه میگیرین آرومترم صحبت کنید من بچه حرف گوش کنی هستم گوش میکنم.
گفتین اگه تفکرات بهایی با شیعه رو ببینم کاملا در تضاد هستن که اتفاقا اصلا هم اینجوری نیست .
نخواستم از جامعه بهاییت دفاع کنم (چون اصلا وظیفم نیست و در اون حد نیستم) فقط به نطرم بی انصافی اومد که یه جامعه اقلیت رو محکوم کنیم به فریب دادن نسل ما و خراب کردن ذهن و فکر مون با برنامه هاشون.
به نظرم همه آدمها و ادیان حتی اون لاییک و بی دینش هم ارزش دارن به نظرم بد نیست به آدما به عنوان یه آفریده و مخلوق احترام بزاریم سوای دین و آیینشون .اونا هم انسانن و من و تو شیعه وظیفمونه به نظر و شخصیتشون احترام بزاریم.
در ضمن اگه دین و اعتقاد و ارزش های من به خاطر دو تا برنامه بزرگترین سازه های جهانی و بفرمایید شام تضعیف میشه بزارین بشه.(نقل از خودتون که فرمودین:((اگه دوست دارین که دینو اعتقاداتو ارزشهای شما تضعیف بشه,خیلی صریح بگین ما میخایم این شبکه هارو ببینیم ))
هیچ ترسی هم ندارم آره اگه روزی اونقدر بیکار باشم که دو ساعت تلویزیون نگاه کنم یک ساعت و چهل و پنج دقیقش شبکه های خارجیه اون پانزده دقیقه ایرانی هم محدود به خبر بیست و سی میشه.
در ضمن از اینکه رک حرف زدین ناراحت نشدم دوستیم با هم. یکی شما میگی دو تا من مهم نیست.

چقدر خوبه که از رک گویی ایشون ناراحت نشدید .
بحث این نیست که یک گروه اقلیت راه افتادن تا نسل ما رو فریب بدن و ... ! اگر به عقب برگردیم میبینیم که انگلیسیها سعی کردن شکافی رو در ادیان الهی بوجود بیارن چون اونها رو سد محکمی برای دستیابی به اهداف خودشون میدیدن . یکجا اسمش شد «صهیونیسم یهودی » ، جای دیگه شد «صهیونیسم مسیحی » و بعد دیدن که یک فکری هم برای اسلام باید کرد که اونجا هم شد «بهاییت » و « وهابیت » و ...!
پس مسئله اصلی سرچشمست ! اساسه ! تفکره ! نه یک شخص یا چندتا آدم که این دین ساختگی رو دین خودشون قرار دادن .

دموزین 1389/11/24 ساعت 12:29

طبق معمول کار کار انگیلیسیلست!به خدا نمی خوام از انگیلیسیا یا بهاییا دفاع کنم اما توروخدا یه کم واقع بین باشین.انقدر همه چیزو توطئه نبینین٬از اوون مهم تر انقدر به همه به یه چشم نگاه نکنین.وقتی می خواین یه نفرو محکوم کنین چرا همه هم دینیا یا همه وطناشونم محکوم می کنین!عین اون کاری که دشمنای واقعی دارن انجام میدن و یه کاری کردن که همه تو دنیا به مسلمونا به چشم قاتل نگاه می کنن!
نکنین این کارو!

اول اینکه چون خیلی واقع بین و نسبت به این مسائل حساس هستم اینها رو گفتم . رو هوا هم حرف نزدم ، اگر به کتابهای تاریخی و سیاسی مختلف نگاهی بندازید میتونید ببینید که این آقایون انگلیسی چه خدمات!! بزرگی رو برای به مردم جهان و بویژه به ایرانیها و مسلمونها انجام دادن . برای نمونه میشه به من بگید که اون فرهنگ چند هزار ساله ی ایرانی یا فرهنگ غنی اسلامی ما و یا اون علمی که ما رو یک روزی سرآمد دنیا کرده بود الان کجاست . اینها از تدبیر اونها و از بی توجهی ما اتفاق افتاده . فکر مینم الان وقتشه که به هویته خودمون برگردیم . یعنی به هویت واقعی یک ایرانی مسلمون و شیعه واقعی !
دوم اینکه من همه رو به یک چشم نگاه نکردم . من مصداق رو بیان کردم و از دست اندرکان اون شبکه گفتم و از بقیشون حرفی نزدم .
سوم اینکه من نمیدونم منظورتون از «همه تو دنیا » کیا هستند . باید بگم که همیشه اینطور بوده که صهیونیستها غالب شبکه ها و رسانه های دنیا رو در اختیار داشتن و هر چیزی رو که میخواستند به ذهن مخاطبان خودشون القا میکنن . در این شرایط و در این حصار رسانه ای چه انتظاری میتونید از بینندگان ، شنوندگان و خوانندگان این رسانه ها داشته باشید . برخی از این رسانه ها در این تحقیقی که بنده انجام دادم و در همین پست برای دانلود گذاشتم ، نام برده شدن . میتونید ملاحظه کنید و اگر قبول ندارید ، خودتون با کمی تحقیق میتونید به صحت گفته های بنده پی ببرید .
در نهایت باز هم از بیان نظرتون متشکرم .

[ بدون نام ] 1389/11/24 ساعت 13:13

منتظربودیم تو دستور بدی ای خاک تو سرت که نمیخوای بفهمی


میدونم به خاطر علاقه ی زیادی که به دینتون دارید ، اینطور گفتید اما اینا که گفتید تو مرام یه بچه شیعه نمیگنجه ! هیچکدوم از پیشوایان ما حتی به کسانی که بهشون توهین میکردند هم اینطور نگفتند !

دموزین 1389/11/24 ساعت 13:30

مرسیییییییییی.بابا انقدر منو تحویل نگیرین جنبه ندارم انقدر به خدا!!! ( :

من عذرخواهی میکنم !

سامان 1389/11/24 ساعت 18:01

بشینید پای انتن حالشو ببرید چیکار دارید که چی به چیه..... حالشو ببر....... در ضمن این کانال فارسی ۱ خیلی خزه..... ضایست....

کاملا موافقم ! خیلی ضایعست !

دموزین 1389/11/24 ساعت 21:35

الان من بگم ضایعست نه ضایع منو می کشید٬نه؟!
اما خب من میگم! ( ;

سامان 1389/11/25 ساعت 17:14

همون..... اما من به صورت محاوره گفتم....

سینا 1389/11/25 ساعت 17:58

انگیلیسیا نه دموزین جان
انگلیسیها !

آخر یکی پیدا شد مچ این دموزین رو گرفت

دموزین 1389/11/25 ساعت 18:49

اگه این جوریه من هم محاوره ای گفتم!!!

m.n 1389/11/25 ساعت 21:22

این دموزین که نمیخواد قبول کنه!!!!!!!الان ما ۱چیز بگیم ,میگه با این وضعیت 1شاهنامه میتونیم بنویسیم....

ستاره 1389/11/25 ساعت 23:24

اووووووووووووووووووو!!!!چه خبره اینجا !!چه کردید!!!از یه طرف بحث جالبی راه انداختید از نویسنده این مطلب واقعا تشکر میکنم...از طرفی هم دارید حاله همدیگر رو میگیرید و مچ گیری میکنید...!!!
اول از همه این که این شبکه های ماهواره ای کلا ببخشید با عرض معذرت مزخرف تشریف دارند...از دم!!!شاید تو بعضی کانالا تک و توک سالی یه بار یه برنامه خوب پیدا بشه ..واسه همین بنده شخصا وقت گران بهام رو صرف دیدن این کانال ها نمیکنم چه برسه به بحث..اگر هم برنامه کم اوردم و بیکار بودم میرم کتاب میخونم که از همه چیز بهتره...!!!تا حدود زیادی با کلیپی که درباره این شبکه ها ساخته شده موافقم!1

دوم منم موافقم که نباید به دین و اعتقاد کسی توهین کرد اما شمایی که میگید ما دینمون رو به ارث بردیم ببخشید ولی کار اشتباهی کردید.مگه دین میراثه...نه ما ایی که ادعای تحصیل کرده بودن داریم درستش اینه که وقتی عقلمون رسید و نسبتا بالغ شدیم درباره دینمون تحقیق کنیم بعد بپذیریم اینطوری کلی از حقایق دین رو هم میفهمیم و وقتی یکی میاد میگه بهاییت و وهابیت میتونیم روش تاثیر بذاریم.میگید تاثیر غالب مسلمانان بر دیگران...ولی ایا تا زمانی که بر دین خودمون مسلط نیستیم میتونید بر کسی تسلط پیدا کنیم؟؟؟؟

ستاره 1389/11/25 ساعت 23:33

اگه الان یه وهابی بیاد از ما بپرسه حضرت علی رو توصیف کن چند تامون که ادعای شیعه بودن داریم و دین های دیگه رو محکوم میکنیم میتونیم اینکارو بکنیم؟؟؟؟
پس تا قبل شناخت به نظرم این قضاوت ها درست نیست.یکی گفت "اگه قراره اعتقادات من اینطوری خراب بشه بذار بشه...گه دین و اعتقاد و ارزش های من به خاطر دو تا برنامه بزرگترین سازه های جهانی و بفرمایید شام تضعیف میشه بزارین بشه."
دوست عزیز درسته که اراده منو شما باید محکم باشه و نباید اعتقاداتمون با این چیزا تضعیف بشه ولی میشه بگیم من میرم توی یه محیط فاسد بین یه سری ادم کثیف زندگی میکنم ولی خودم رو حفظ میکنم ....نه نمیشه ...نمیخوام خدایی نکرده به شما توهین کنم ولی نمیشه شما یه مدت یه چیزی نگاه کنی با کسی حرف بزنی به چیزی گوش کنی و نا خدا گاه روت تاثیر نذاره و بهش عادت نکنی...به مرور زمان بدون اینکه متوجه بشی مغزت رو شستشو میدن و از طرقی که توش استادند (علمی و اموزشی ...) فرهنگ و هویت غربی رو وارد فرهنگ اسلام و شیعه میکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد