کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

تولد انجمن علمی حسابداری

انجمن علمی حسابداری دانشگاه ارشاد

2 ساله شد

[تصویر: 1254583687_16901_b4da969fb3.gif]


دی ماه 2 سال پیش بود .سال 1387 بود که عده ای از دانشجویان رشته حسابداری تصمیم گرفتند تا یک انجمن تشکیل دهند و دور هم جمع شدند.مشکلات زیادی داشتند اما بالاخره انجمن حسابداری ارشاد شکل گرفت و متولد شد و بزرگ شد تا امروز. اکنون ،دی ماه 1389   است  و میخواهیم تولد 2 سالگیش را جشن بگیریم. با برگزاری سومین انتخابات ،انجمن وارد سال سوم فعالیتش شد و 2 سال پر افتخار و پر فعالیت را پشت سر گذاشت .در این 2 سال دوستان زیادی به انجمن پیوستند .عده ای رفتند و تنهایمان گذاشتند اما عده ای هنوز وفادار ماندند و از هیچ کمک و فعالیتی در راه رسیدن به اهداف متعالی انجمن دریغ نکردند.از همگی این دوستان صمیمانه تشکر میکنیم و برایشان ارزوی موفقیت داریم و امیدواریم جمعیت خانواده بزرگ انجمن هر روز بیشتر و بیشتر  و انجمن هر روز قدرتمند تر شود.

شیرینی این تولد با انتخاب دبیر جدید همزمان شد. لازم میدانم از جانب تمامی اعضای انجمن از فعالیت های بی دریغ و تلاش بی شائبه دبیر انجمن ،جناب اقای مجتبی درودیان تشکر بسیار نمایم و برای ایشان آرزوی سربلندی میکنیم.هم چنین  به دبیر منتخب جناب اقای محمد حسین نوروزی تبریک میگوییم و امیدواریم انجمن با وجود ایشان و گروهشان آینده درخشانی پیش روی داشته باشد.

این انجمن به پشتوانه اعضای تلاشگر و دلسوزش  2 سال را سپری کرد.امیدواریم همچنان به این خانواده بزرگ وفادار بمانید و همراهی تان را دریغ نکنید.


به امید فردایی بهتر     انجمنی بزرگ تر     و دانشگاهی قدرتمند تر 

نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی 1389/10/10 ساعت 01:24

خدا رو شکر که خوب تموم شد. من که کار خاصی نکردم ، کار اصلی رو بازیکنهای تیم انجام دادن. دویدن ، دفاع کردن ، پاس دادن و گل زدن ! من فقط کنار زمین ایستاده بودم میگفتم زود باشید گل بزنید دیگه !!
از همه بچه های تیم به خاطر تمام زحمتهایی که کشیدن و همه حمایتهایی که کردن ممنونم. امیدوارم که محمد حسین تو سال سوم با کمک بچه های تیمش منفجر کنن ! اون هم از نوع اتمیش !
و هم دعا میکنم که این مسئولین دانشگاه کمی به خودشون بیان و اینقدر نیروی بچه ها رو با این حاشیه درست کردنهای بی مورد نگیرن و اینقدر سنگ جلوی پاشون نذارن! ( تو این قسمت ، حرف برای گفتن زیاده اما گفتنش به تلخی کام دوستان نمیارزه ! )

[ بدون نام ] 1389/10/10 ساعت 11:40

به به تولدش مبارک.

نیلوفر 1389/10/10 ساعت 14:06

انگار همین دیروز بود .............
خیلی زود گذشت
من هم به نوبه خودم از زحمات بی دریغ تمام بچه های انجمن به خصوص آقای درودیان و خانم میرزاخانی تشکر می کنم و برای تمامی بچه ها آرزوی موفقیت می کنم
تولد انجمن رو به تمام بچه های انجمن تبریک میگم

m.n 1389/10/10 ساعت 23:17

سلام.تولد انجمن مبارک باشه.دست همه ی بچه ها هم درد نکنه.سختی زیاد بود ولی خوشیو صمیمیتش خیلی بیشتر........

دموزین 1389/10/11 ساعت 12:18

منم تولد انجمنو تبریک میگم.از زحمات آقای درودیان و خانم میرزاخانی هم انصافا باید تشکر کرد.امیدوارم انجمن روز به روز بهتر شه.

سمیرا 1389/10/12 ساعت 17:01

چقدر زود دیر می شه.....
تولدش مبارک
از زحمات آقای درودیان و خانم میرزاخانی متشکرم کمتر دانشگاههایی هستندکه همچین انجمن فعالی دارن انشاله انجمن دوره بعد بتونه با شکوه تر باشه

فاطمه 1389/10/12 ساعت 21:45

از لطف همگی ممنونم .اگه کاری انجام شده به لطف خدا و زحمات همه بچه ها بود.ما تنها و بی حمایت اعضا هیچ کاری نمیتونستیم بکنیم.امیدوارم که تا حدی رضایت بخش بوده باشه و از زحمات همه بچه ها تشکر میکنم.انشالله انجمن روز به روز قدرتمند تر و بزرگ تر بشه.

انجمن عزیز تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد