کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

صورتجلسه (21/01/1389)

  

گزارش جلسه انجمن حسابداری



 

 

 به نام خدا  

بدینوسیله گزارشی از اولین جلسه انجمن حسابداری در سال 89 به کلیه اعضای محترم ارائه می گردد: 

 

در روز شنبه مورخ 21/01/89 در ساختمان شماره 2 واحد تهران جلسه ای با حضور 20نفر از اعضای انجمن حسابداری به همراه دبیر و نائب دبیر انجمن تشکیل شد.به علت تاخیر اعضا ،جلسه با حدود 45 دقیقه تاخیر در ساعت 12:45 دقیقه آغاز شد.    

دستور جلسه: 

1)اشنایی با اعضای جدید 

2)ارائه گزارش از عملکرد انجمن در 2 ترم اخیر و اعلام امور در دست اقدام 

3)بررسی جزئی وضعیت کمیته ها و انتخابات 

4)انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی پیرامون بند 2 

 

 در ابتدا نائب دبیر انجمن(سرکار خانم میرزاخانی) ،گزارشی از فعالیت های گذشته انجمن و شرحی از برنامه های اتی ارائه داد.سپس کار بررسی کمیته ها با کمیته روابط عمومی آغاز شد. دبیر کمیته روابط عمومی (جناب آقای معظمی )از عدم همکاری بسیاری از اعضای کمیته  اعلام نارضایتی نمود و از کلیه اعضا درخواست نمود در امور مربوطه مساعدت بیشتری با وی نمایند. 

پس از رفع مشکلات این کمیته نوبت به بررسی کمیته آموزش رسید. 

در این جلسه پس از انصراف دبیر قبلی (سرکار خانم رزاقی )و تشکر از ایشان،سرکار خانم مهسا نوری به عنوان دبیرکمیته آموزش و پژوهش و جناب آقای بهروز نجاتی به عنوان نایب دبیر انتخاب شدند. 

سپس انتقادات و پیشنهاداتی پیرامون دوره های اموزشی برگزار شده از سوی اعضا مطرح و به انها رسیدگی شد.مقرر گردید این کمیته گزارشی از کلاسهای برگزار شده ارائه نماید و برای برگزاری دوره بعد برنامه ریزی لازم را انجام دهد. 

  

جلسه با بررسی عملکرد کمیته اجرایی ادامه یافت. 

ابتدا دبیر کمیته(جناب اقای نوروزی) توضیحاتی راجع به سمینار انجمن ارائه نمود .و مقرر گردید جزییات ان را به صورت برنامه ای پس از تایید مسئولین دانشگاه به اطلاع عموم برسانند. 

در ادامه به بررسی روند نشریه پرداخته شد. 

دبیر این کمیته (سرکار خانم شاملو) توضیحاتی از روند پیشروی امور نشریه ارائه داد.طبق توضیحات وی نشریه تقریبا اماده است و تنها برخی صفحات ان تکمیل نشده است.ایشان در جلسه اعلام نمودند افرادی که مطلبی برای صفحه قوانین و مقاله حسابداری دارند،این مطالب را به ایمیل انجمن ارسال دارند. 

جلسه پس از اعلام نظرات اعضا و انتقادات و پیشنهادات توضیحات تکمیلی دبیر انجمن (جناب آقای درودیان) در ساعت 14:45 به کار خود پایان داد.   

 

ضمنا از تمامی اعضای محترم خواهشمندیم در صورت تمایل به ادامه فعالیت خود در انجمن،نحوه فعالیت و کمیته فعالیتی خود را به کمک کمیته روابط عمومی مشخص نمایند.

 

                                                                                                          با تشکر

روابط عمومی انجمن

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان 1389/02/04 ساعت 14:25

۲۰ نفر؟!! پس چرا اینجا همش ۵نفریم؟من هم میخوام بیام اما نمیدونم چرا هر دفعه یه مشکلی پیش میلاد!!!!!ولی حتما یه روز میام.باید تلاش کنم خودمو یرسونم........ولی جدا فعاتیتها خیلی بهتر شده ها.براووووووووووووووو......گراسیاس.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد