کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

سومین نمایشگاه تخصصی بورس


برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی بورس 

 




به نقل از سنا، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 سازمان، شرکت و تشکل فعال در حوزه بازار سرمایه، در نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی حضور یافته اند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع و متعدد مرتبط با بورس را از ویژگی‌های متمایز این نمایشگاه برشمرد.

سعید مستشار گفت : تاکنون حضور بیش از 70 شرکت و مجموعه فعال در بازار سرمایه و پول در سومین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، خصوصی‌سازی قطعی شده و تعداد شرکتهای متقاضی برای حضور در نمایشگاه رو به افزایش است .

 

حضور سازمان‌ها، شرکتها و تشکل‌های فعال

 

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس افزود: در نمایشگاه امسال، علاوه بر حضور سازمان بورس به عنوان برگزارکننده نمایشگاه، سازمان خصوصی سازی، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت بورس کالای ایران، شرکت فرابورس ایران، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار و کانون نهادهای سرمایه گذاری، انجمن حسابداری ایران و موسسات حسابرسی، شرکت‌های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار و بورس کالا، شرکتهای تامین سرمایه، شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در بازار سرمایه، مطبوعات و رسانه‌های فعال اقتصادی، شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و ... حضوری پررنگ خواهند داشت.

 

ویژگی متمایز نمایشگاه سوم

 

وی برگزاری کارگاه‌های متعدد و متنوع آموزشی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه را از ویژگی‌های برجسته نمایشگاه امسال برشمرد و افزود: در این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی متنوعی شامل آموزش سرمایه گذاری در بورس، سهام عدالت، معاملات قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا، قراردادهای آتی اسلامی، صکوک، ان لاین تریدینگ و... برای بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد که برنامه دقیق این کارگاه‌ها، بزودی اعلام می شود.

وی همچنین از دعوت از فعالترین سهامدار بورس برای حضور در نمایشگاه بورس خبر داد و گفت: در این برنامه، فعالترین سهامدار بورس تجربیات خود را در قالب برگزاری کارگاه آموزشی، به مخاطبان ارائه خواهد کرد .مستشار برگزاری نشست های متعدد خبری شامل نشست خبری رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، رییس سازمان خصوصی‌سازی، مدیران عامل بورس اوراق بهادار و بورس کالا، نشست اعضای کانون کارگزاران بورس و نشست‌های خبری مدیران دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های سومین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، خصوصی‌سازی اعلام کرد.

 

برپایی نمایشگاه کتب تخصصی

 

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس همچنین از برپایی نمایشگاه کتب تخصصی مالی در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی کتب منتشر شده در حوزه مالی و بازار سرمایه، جدیدترین انتشارات سازمان بورس ازجمله کتاب‌هایی همچون خودآموز بورس، بورس در 20 دقیقه، سوالات متداول برای سرمایه گذاران نوپا، الفبای بازار سرمایه، همه چیز درباره سهام، مجموعه 10 جلدی ویژه آموزش سرمایه گذاری و پس انداز به کودکان، لوح های فشرده بانک جامع اطلاعات مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس، بانک جامع اعلامیه‌های شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، فصلنامه‌های تخصصی بورس اوراق بهادار و سایر انتشارات در این حوزه، به مخاطبان عرضه خواهد شد.

وی معرفی بازار سرمایه کشور و دستاوردهای فعالان این عرصه را مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، خصوصی سازی برشمرد و گفت: مردم بویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بورس و همچنین دارندگان و مشمولان سهام عدالت میتوانند با مراجعه به نمایشگاه، علاوه بر اشنایی با بازار سرمایه، سوالات خود را در این باره، از فعالان این بازارجویا شوند.

سومین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، خصوصی‌سازی 15 الی 18 دی در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع، در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد