کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

همایش گزارشگری نوین مالی


همایش گزارشگری نوین مالی 15 و 16 دی ماه با چند رویکرد و محور از جمله بورس اوراق بهادار برگزار خواهد شد.


امیر پوریا نسب دبیر علمی همایش گزارشگری نوین مالی ، از برگزاری همایش گزارشگری نوین مالی طی روز های 15 و 16 دی ماه در تالار همایش‌های ابوریحان بیرونی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت : این همایش دو هدف را دنبال می‌کند. هدف اول طرح مباحث جدید و نوظهور در عرصه گزارشگری مالی و حسابداری بنگاه‌ها است. هدف دوم، طرح مباحث مربوط به گزارشگری نوین مالی در شرایط بحران مالی بین‌المللی است که اخیرا تمام اقتصادها و بازارهای مالی دنیا را به رکود و کسادی کشانده است.

وی با بیان این که مباحث این همایش در صدد است تا مخاطبان را با کل تغییرات در زنجیره عرضه‌ گزارشگری مالی آشنا کند ادامه داد: زنجیره‌ عرضه گزارشگری مالی شامل تمام فرایند گزارشگری مالی اعم از تهیه گزارش‌های مالی توسط مدیران، تصویب آنها توسط هیات مدیره و مجمع سهامداران ، گواهی آنها توسط حسابرسان، تصمیم‌سازی بر اساس آنها توسط سرمایه‌گذاران و سایر استفاده کنندگان، وضع قوانین و مقررات حاکم بر گزارشگری مالی و فناوری‌های نوین اطلاعاتی در عرصه‌ گزارشگری مالی است.

پوریانسب به محتوای این همایش اشاره کرد و گفت : تاثیر متقابل بحران مالی و حسابداری، مختصات یک سیستم راهبری نوین و نقش آن در ارتقای شفافیت و صورت‌های مالی ، گزارش‌های سالانه نوین، چارچوب مفهومی گزارشگری مالی،‌ نسل جدید گزارش‌های حسابرسی مستقل، مشکلات شناخت درآمد در بحران و تاثیر فناوری‌های نوین اطلاقی بر گزارشگری مالی از جمله مباحثی است که در این همایش توسط استادان و کارشناسان ارشد حرفه‌ حسابداری مطرح خواهد شد.

به گفته‌ وی علاوه بر ارایه‌ مقالاتی دیگر ، 4 کارگاه نیز با عناوین تهیه صورت‌های مالی بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین‌الملی، گزارشگری مالی و غیر مالی با استفاده از فناوری اکس بی آر ال ، گزارش نویسی عملی نسل جدید گزارش حسابرس مستقل و ساز و کارها کشف تقلب در این همایش دو روزه برگزار خواهد شد.

منبع : فارس


نظرات 7 + ارسال نظر
دموزین 1388/10/01 ساعت 23:06

ورود برای عموم آزاده؟

پدربزرگ 1388/10/02 ساعت 00:09

فعلا کسی نمیدونه ! اگر آگاه گشتیم همه را در جریان قرار میدهیم !

سمیرا 1388/10/02 ساعت 14:28

پدربزرگ مسئول روابط عمومی وبلاگه

پدربزرگ 1388/10/02 ساعت 19:04

این وصله ها به بنده نمیچسبه !!

دموزین 1388/10/02 ساعت 19:49

یعنی صاحب مطلب هم نیدونه؟!

مجتبی 1388/10/02 ساعت 21:49

آزاد نیست

دموزین 1388/10/03 ساعت 16:09

پس به چه دردی می خوره؟می خواستین پز بدین؟

مگه بده !!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد