کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

آنفلوآنزا

 

آنفلوآنزای" بزی" در راه است



اکونیوز: خبرها از دنیای غرب حاکی از آن است که جدیدترین نوع آنفلوآنزی " نوع بزی" در راه است و هم اکنون مردم برخی از کشورهای اروپایی به این نوع بیماری مبتلا شده اند.


به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)، آنفلوآنزای مرغی  دو سال قبل بعد از ارمغان " ایدز" که غرب هر دو بیماری را به جهانیان ارزانی داشت، به سرعت سراسر کشور را فرا گرفت و مردم  تصور می کردند که ایدز و آنفلوآنزای مرغی تحفه های پایانی کشورهای پیشرفته به دیگر مناطق جهان خواهد بود.


هنوز مردم جهان در همین تصورات غوطه ور بودند که به یکباره از چند ماه پیش آنلفوآنزای " خوکی " که بعدها برای احترام به انسان ها " نام نوع A بر آن نهادند"  از غرب آمد. رسانه های در غرب اعلام کردند که این بیماری جدید الورود و دو بیماری قبلی ارمغانی سردمداران غرب و صاحبان ثروت است به این دلیل که با تولید واکسن ها و داروهای آن  ، میلیارد دلار عایدشان شود.


در خصوص آنفلوآنزای نوع A، اطلاعات موسسات غربی از جمله رسانه های آمریکایی  حاکی است که این بیماری از طریق " کالین پاول" وزیر دولت جرج بوش به جهانیان شناسانده شد و بعد هم یکی از داروسازی های متعلق به آقای پاول میلیارد ها دز از دارو و واکسن این بیماری را تولید و روانه کشورهای مختلف کرد.


گفته می شود که مقدار قابل توجهی از این واکسن نیز به تازگی وارد ایران شد تا بیماران به توصیه پزشک از آن بهره مند شوند، اما اخبار و گزارش ها حاکیست که افراد سالم با واسطه و رانت این واکسن های را تهیه و تزریق کرده اند ، غافل از اینکه تزریق واکسن برای افراد سالم جامعه تبعات منفی به دنبال دارد که برای خانم های سقط جنین یکی از عوارض است.


یک مقام مسوول در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در تماس با خبرنگار ما ، ورود واکسن این بیماری به کشور را تکذیب کرد و گفت ، بزودی واکسن وارد کشور شده و با نظارت از سوی پزشکان به افراد مبتلا تزریق خواهد شد.


از سوی دیگر در مسیر بروز و شیوع این بیمارها ی جدید و مدرن ، بسیاری از مردم در اغلب کشور از جمله در ایران جان خود را از دست دادند  ، اما کسی نپرسیده است که منشا  این بیمارها از کجاست و چرا سابقه و گذشته ای ندارند یا اصولا چرا قبل و گاه همزمان با بروز و شیوع این بیمارها ، برخی داروسازی های کشورهای پیشرفته غربی ، واکسن آنها را تولید و عرضه می کنند.


اکنون با گذشت زمانی کوتاه از معرفی آنفلوآنزی خوکی ، باردیگر رسانه های غربی ، سه شنبه 24آBر ماه اعلام کردند که نوع جدیدی از آنفلوآنزا به نام آنفلوآنزای بزی ، هم در راه است.


خبرها از اروپای پیشرفته حکایت دارد که در حال حاضر بیش از 3هزارو 500نفر در هلند به این بیماری مبتلا شده اند و اگر مردم رعایت نکات بهداشتی را نکنند، به سرعت مانند دیگر آنفلوآنزاها وارد کشورهای دیگر می شود .


احتمال دارد که دارو و واکسن آنفلوآنزای نوع " بز" هم تولید شده است و ثروت مندان در غرب و صاحبان داروسازی ها منتظر هستند تا به اندازه کافی شیوع پیدا کند.


 

نظرات 14 + ارسال نظر
ستاره 1388/09/29 ساعت 19:31

می دونم ربطی به حسابداری و اقتصاد نداره اما به نظرم اومد هم تنوعی برای حسابداران محترم است و هم اطلاع رسانی .گفتم که نگین ربطی به وبلاگ نداره.

! 1388/09/29 ساعت 19:36

حیف که پیش دستی زدی

پدر بزرگ 1388/09/29 ساعت 22:01

یا با توپ و تانک و موشکشون دنیا رو بهم میریزن یا با این مریضیهای عجیب و غریبشون !!!

دموزین 1388/10/01 ساعت 23:04

حالا که شماها چیزای بی ربط نوشتین منم می خوام ی چیز بی ربط بگم.فکر نکنم جای تبلیغ کارتون فوتبالیستا اینجا باشه!

پدربزرگ 1388/10/02 ساعت 00:11

اینکه کاملا ربط داشت !

صلح 1388/10/02 ساعت 19:00

خیلی هم ربط داره حسابداری که ارنج تیمی بلد نباشه حسابداری که جدول لیگای برتر رو آن تایم حفظ نباشه که حسابدار نیست

ستاره 1388/10/02 ساعت 20:19

بی مزه ها!خیلی دلتون بخواد اطلاع عمومی تون رو زیاد می کنم!

! 1388/10/02 ساعت 21:21

ما اگه دلمون نخواد اطلاعات عمومی مونو زیاد کنی کیو باید ببینیم ؟یه پیشنهاد ...اسم وبلاگو از وبلاگ انجمن علمی حسابداری بذارین وبلاگ افزایش اطلاعات عمومی بچه ها در زمینه های زیستی ادبی هنری و.... خواننده هاتونم زیاد میشن ابروی اسم انجمنم نمیره ...
انگار که سایت فضایی ناسا راجع به انگشت پای راست پلانکتون ها مطلب بنویسه ....

پدربزرگ 1388/10/02 ساعت 21:27

حالا یه کاری میکنید دفعه ی دیگه خبررسانی نمیشه و هممون آنفلونزای خرچنگی میگیریم!!!

! 1388/10/03 ساعت 00:07

این نوع اطلاع رسانی وظیفه دیگرانه نه شما

ستاره 1388/10/03 ساعت 20:13

می خوایین منو بزنین دلتون خنک شه؟ فقط دوست دارم یکی یه مطلب بی ربط بذاره اون وقت من می دونم با شماها!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبه خودم اولش گفتم واسه تنوع و اطلاع رسانیه نمی گفتم چی می شد؟

ستاره 1388/10/03 ساعت 21:33

ضمنا اگر دیده باشین خیلی از خبرگزاری های اقتصادی خبر های متفرقه هم دارند.اگر ندیدین برین ببینین

! 1388/10/04 ساعت 12:54

من نمیدونم شما چه سایتا یا وبلاگایی میری اما سایتایی که من میرم از این خبرا نیست البته بعضی سایتا و وبلاگای ایرانی اینجورین اما شما یه سری به accountingweb.com.
bizjournals.com-economisc.about.com-taxsites.com-economics-ejournal.org-business.com-accounting.smatrpros.com-accontancyage.com
بزن میبینه که اینجور که تو میگی نیست .اگر ندیدی برو ببین

ستاره 1388/10/04 ساعت 16:51

نه مثل اینکه جدا دوست داری منو بزنی تا دلت خنک شه ببخشید بابا اصلا برو آنفلوآنزا که هیچی هر چی دوست داری بگیر منو باش که به فکر سلامتی شماهام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد