کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

کــــافــــه حـســـــــابداران

بســــم الـلــــه الـرحــمن الـرحیــــــــــــــــــــمـــ.......... . . .

فراخوان انتخابات انجمن علمی حسابداری


نظرات 10 + ارسال نظر
مجتبی مظلوم 1392/08/15 ساعت 18:38

اصلاحیه
شرایط کاندیداتوری:
ورودی 91 به قبل

بله آقای مظلوم ورودی 91 به قبل

فریما سلیمانی 1392/08/15 ساعت 19:44

امیدوارم بهترین گزینه انتخاب بشه

مجتبی مظلوم 1392/08/16 ساعت 13:06

روزی از روزها،پادشاهی سالخورده که دو پسرش را در جنگ از دست داده بود،تصمیم گرفت برای خود جانشینی انتخاب کند.پادشاه،تمام جوانان شهر را جمع کرد و به هرکدام دانه گیاهی داد.ازآن ها خواست دانه را درگلدان بکارند تا دانه رشد کند سپس گیاه رشد کرده را در روزی معین نزد او بیاورند.
پینک یکی ازآن جوان ها بود که تصمیم گرفت تمام تلاش خود را برای پادشاه شدن به کار گیرد،بنابراین با تمام وجود تلاش کرد تا دانه را پرورش دهد ولی موفق نشد.اول به این فکر افتاد که دانه را در آب و هوای دیگری پرورش دهد،به همین دلیل به کوهستان رفت و خاک آنجا را هم آزمایش کرد،ولی موفق نشد.پینک حتی با کشاورز های دهکده های اطراف مشورت کرد،ولی همه این کارها بی فایده بود و نتوانست گیاه را پرورش دهد.

مجتبی مظلوم 1392/08/16 ساعت 13:12

سرانجام روز موعود فرا رسید.همه جوانان در قصر پادشاه حاضر شدند و گیاه خود را در گلدان،نزد پادشاه آوردند.پادشاه همه گلدان ها را نگاه کرد.وقتی نوبت پینک رسید،پادشاه از او پرسید: پس گیاه تو کجاست؟ پینک ماجرا را برای پادشاه تعریف کرد.در این هنگام،پادشاه دست پینک را بالا برد و او را جانشین خود اعلام کرد. همه جوانان به این انتخاب پادشاه اعتراض کردند.پادشاه روی تخت نشست و گفت:
این جوان درستکارترین جوان شهر است.من قبلا همه دانه ها را در آب جوشانده بودم،بنابراین هیچ یک از دانه ها قابلیت رشد نداشتند.

مجتبی مظلوم 1392/08/16 ساعت 13:16

مردم به پادشاهی نیاز دارند که در عین راستگویی و درست کاری با آن ها صادق باشد، نه آن پادشاهی که برای رسیدن به قدرت و حفظ آن، دست به هر عمل ریاکارانه ای بزند.
لازمه ی پیشرفت و داشتن زندگی ای همراه با آرامش این است:
صداقت و راست گویی.

برگرفته از کتاب پندهای قند پهلو

مصطفی باقری 1392/08/18 ساعت 23:13

آفرین اقا مجتبی مظلوم . . . !!!
خیلی داستان قشنگی بود.....
امیدوارم یک گروه فعال و پویا کار و دست بگیرند و تلاش بچه های قدیمی به ثمر برسه....!

یک عضو 1392/08/22 ساعت 16:29

سلام
نمیدونم کی و چرا قالب وبلاگ رو عوض کرده اما باید بگم اولا اصلا خوب نشده و اشکالات زیادی داره (قبلا میخواستن عوض کنند نظر میپرسیدند وبلاگ شخصی نیست)
دوما این وبلاگ متعلق به انجمن حسابداری نیست که براش مدیر تعیین کنید و تغییر بدید.مدتهاست که سایت انجمن متعلق به خبرهای انجمنه و باید مدیریت بشه .این وبلاگ جنبه عمومی داره و مدیران و مطالب خاص خودش رو داره.بهتره اطلاعات مربوط به انجمن در سایت انجمن گذاشته شه تا سایت هم بروز شه .

مجتبی 1392/08/22 ساعت 19:30

در جواب نظر دوستمون باید عرض کنم تا جایی که بنده مطلع هستم این وبلاگ و سایت ، هر دو متعلق به انجمن حسابداریه و مسئولین انجمن میتونن در موردشون تصمیم بگیرن.
در گذشته اینطور بود که اطلاع رسانیها و مطالب علمی مربوط به حسابداری ، اقتصاد ، مالی و ... در سایت درج میشد و مطالب عمومی تر با موضوعاتی مثل ادبی ، سیاسی ، فرهنگی و ... هم در وبلاگ درج میشد و این کار برای تمام بچه های حسابداری ارشاد آزاد بود ، اما الان مسئولین انجمن میتونن هر طور که صلاح میدونن عمل کنن ،
ضمن اینکه سایت قدیمی انجمن دچار مشکلات فنی جدی بود که مجبور شدیم به طور اساسی ، تغییراتی رو روش انجام بدیم و این هم زمان بر هستش.انشااله در هفته های آتی شاهد رونمایی از سایت جدید انجمن حسابداری خواهیم بود.

یک عضو 1392/08/23 ساعت 18:47

مدتها بود که سایت انجمن کاملاراکد شده بود.اینکه دوباره فعال و به روز باشه خیلی خوبه.همینطور وبلاگ که خداروشکر به روز شده . ولی بهتره بعد از رونمایی سایت جدید این وبلاگ به حالت قبل برگرده چون همونطور که از اسمش پیداست متعلق به انجمن نیست و وجود 2 ادرس برای انجمن خیلی هم جالب به نظر نمیرسه و هماهنگی رو از بین میبره.
ضمنا دوستان مدیر وبلاگ:این قالب جدید خیلی تیره است و فرمتش خیلی خوب نیست.لطفا تجدید نظر کنید

دوست عزیز انجمن یک وبلاگ و یک سایت داره.از اونجایی که من اطلاع دارم و پرس و جو کردم این وبلاگ برای انجمنه.و فعلا مدیریتش با بنده هست.من نمیدونم شما کی هستین و قبلا تو انجمن بودین یا نه؟!همون طور که گفتن سایتمون تا هفته های آتی آماده میشه و ما فعلا باید اطلاعات و مطالب انجمن و یا هر مطلب دیگه رو تو وبلاگ انجمن بزاریم.ممنون از انتقاد و نظرتون.

مریم 1392/09/02 ساعت 17:23

سلام دوستان .من ورودی ارشد بهمن ماه هستم .فقط چشم انتظارم با توجه به وقت وعدودی که دارم بتونم از این وبلاگ وانجمن حسابداری استفاده کنم. بابت تمامی وقت وانرژی که میزارید سپاس.

سلام خیلی ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد